اینجا همه چی هست!!!
این وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : poya&soroush

 

کوتاه قدترین دختر جهان

این دختر ۱۸ساله هندی رکورد کوتاه قدترین دختر جهان با قد ۶۱٫۹۵ را دارد

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:14 ::  نويسنده : poya&soroush

 

بزرگترین گربه خانگی دنیا

او با قدی ۱۲۳ سانتیمتری (طول سر تا انتهای دم) و ۵ سال سن، بزرگترین گربه خانگی در جهان از لحاظ قد است.
این گربه در آمریکا نگهداری می شود.

 

 

بزرگترین گردهمایی مجردها در چین برای یافتن همسر!

دیروز یکشنبه شهر شانگهای چین شاهد بزرگترین تجمع افراد مجرد خواهان ازدواج بود.
مسئولین شهر شانگهای با هماهنگی چند آژانس ازدواج در این شهر اقدام به برپایی نخستین نمایشگاه ازدواج کرده اند.
این نمایشگاه از روز شنبه آغاز به کار کرده و فقط در دو روز ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر با حضور در این نمایشگاه نام خود را به عنوان افراد مجرد دارای شرایط ازدواج ثبت کردند.
بر همین اساس دیروز یکشنه ۲۰ هزار فرد مجرد در این نمایشگاه حضور داشتند که به این ترتیب بزرگترین گردهمایی افراد مجرد در جهان شکل گرفت.
البته پیشتر در شهرهای نیویورک و لندن نیز چنین تجمعهایی برگزار شده بود، اما حضور این تعداد فرد مجرد تا کنون در جایی ثبت نشده بود.


حضور ۲۰ هزار فرد مجرد در نمایشگاه شانگهای در حالی انجام شد که فقط ۱۰ هزار بلیت برای آن به فروش رسیده بود.
بر اساس این گزارش، چین به دلیل اعمال سیاستهای خاص جمعیتی و تمایل اغلب خانواده های چینی برای داشتن فرزند پسر هم اکنون در زمینه ازدواج با معضل روبرو است و از همین رو مقامات این کشور با برپایی چنین تجمعاتی سعی در افزایش تعداد ازدواجها در این کشور دارند.

 

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:10 ::  نويسنده : poya&soroush

 

سرنوشت و ازدواج عجیب برای خواهران دوقلو! + عکس

دو دختر متولد اندونزی که دوقلو هستند بعد از ۲۹ سال همدیگر را در حالی پیدا کردند که در فاصله ۴۰ کیلومتری از هم در جنوب سوئد زندگی میکردند. آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا کردند و بعد از انجام تست ” دی ان ای” مشخص شد که خواهر هستد.
این دو خواهر ۲۹ سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیک از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.
یکی از خانواده ها در حالیکه سوار تاکسی آن محل را ترک میکرد توسط راننده تاکسی که احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند که این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.

حدود ۲۹ سال از آن زمان گذشت و یکی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا کند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی کردند.
این دختر با جستجوی نام کسانی که از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله ۴۰ کیلومتری از خودش در سوئد بیابد. جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال پیش و در یک روز ازدواج کردند.
بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میکنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر کرده و آنها را بیابند.

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:6 ::  نويسنده : poya&soroush

 مرجان های دریائی به عنوان یکی از گونه های مهم و منحصر به فرد حیات در آب ها همواره مورد توجه دانشمندان و اقیانوس شناسان قرار داشته است.

به گزارش زیست نیوز، این گونه های با ارزش پیوسته در معرض تهدیداتی چون آسیب های ناشی از تردد کشتی ها، طوفان های شدید، زلزله ها، حمله ریز موجودات اقیانوی، بیماری، آلودگی و حتی صید بی رویه شکارچیان قرار داشته اند.

از این رو محققان سازمان "ملی اقیانوس آمریکا" طرحی را به منظور ایجاد یک گلخانه زیر آبی و پرورش انواع گونه های مرجان به اجرا گذاشته اند که تصاویر ادامه به خوبی جزئیات و خلاقیت به کار گرفته شده را نمایان می سازد

.


گلخانه ای در اعماق اقیانوس



















گلخانه ای در اعماق اقیانوس















گلخانه ای در اعماق اقیانوس

 

 

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان download و آدرس psrdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان